PALUBNÍ POČÍTAČ T613-Mi
Tak mě dneska Jirka Jirout přesvědčil, abych to už konečně udělal, tak tedy:
Schéma:
Na to PCF 8543 P nebyl v Eaglu červík, tak jsem použil z klasické sériové paměti. SORRY.
Jen trochu informací o připojení do auta. Snímače tachosignálu máme na konektoru B špička 14 a signál vstřiku na konektoru A špička 2. Sprostě jsem tam ty drátky napájel a zaizoloval. Stíněnou dvoulinkou natáhl k palubní desce a tam připojil k počítači.
Náplně procesorů:
Hlavní proc ASM a BIN, komunikační proc ASM a BIN
Osobně jsem ho zabudoval do levého výdechu od náporového vzduchu:
Nastavení a otestování komunikace probíhalo přes SERIAL WATCHER z HW.cz
A tady jsou DATA z asi 2 hodinové jízdy. A pro ty co to zajima i graf z excelu:
Je tam v jednu chvili i 185 km/h.
No a to je vše, ptejte se, kritizujte, volejte.No a to je vše, ptejte se, kritizujte, volejte.
Ještě maličkost, je to volné, ale GNU GPL licenci byste dodržet mohli.
© 2003 Tomáš Struziak tel. 603-888845,